Zprávy

Nejužitečnější web má Česká spořitelna, Komerční banka a UniCredit Bank

09/12/2010

…říkají přesvědčivě výsledky aktuální hloubkové analýzy uživatelské přívětivosti webových stránek bank na českém trhu. Testu byly podrobeny webové stránky…

Nejrychlejší informace leží na webu České spořitelny

06/12/2010

Potvrzují výsledky aktuální hloubkové analýzy uživatelské přívětivosti webových stránek bank působících v České republice. Do srovnání s využitím oční kamery…

NEUROTRACE - efektivní nástroj testování reklamy

21/10/2010

Aplikace výsledků neurovýzkumu přepisuje v těchto dnech učebnice komunikace se zákazníky. Reklama dostává spolehlivější nástroje k tvorbě a realistickou…

Hana Kloučková se stala členkou představenstva MindBridge Consulting

19/10/2010

Valná hromada na své červencovém jednání jednomyslně zvolila Hanu Kloučkovou za členku představenstva společnosti.

Hana Kloučková zahájila svou kariéru…

Seminář NEUROSCIENCE ve výzkumu reklamy

07/10/2010

Dne 18. října, 2010 od 13,30 do 18,00 hodin pořádá CONFESS Research v hotelu Alwyn, Vítkova 26, Praha 8 seminář zaměřený na NEURO výzkum reklamy. V rámci…

« Předchozí 1 5 9 12 13 14 15 16 17 Další »