Zprávy

Seminář NEUROSCIENCE ve výzkumu reklamy

07/10/2010

Dne 18. října, 2010 od 13,30 do 18,00 hodin pořádá CONFESS Research v hotelu Alwyn, Vítkova 26, Praha 8 seminář zaměřený na NEURO výzkum reklamy. V rámci semináře bude představena nová metoda testování reklamy na českém trhu – NEUROTRACE. Kromě toho, na čem je metoda založená a jaké jsou s ní zkušenosti v mezinárodním měřítku, budou prezentovány i případové studie z českého trhu – o své postřehy z klientské strany se podělí zástupci Danone ČR, GE Money Bank a Nestlé ČR. Bude představena také novinka – BIOnavigator, která kombinuje neuro výzkum s oční kamerou při testování tiskové reklamy, outdoor, obálek časopisů a televizních reklam.

Registrace na seminář na e-mailu [seminarNEURO@confess.cz]