Zprávy

SEMINÁŘ "VYUŽITÍ NEUROMARKETINGU PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY" 4. května

20/04/2011

Confess Research
Seminář je pokračováním úspěšné říjnové konference společnosti CONFESS Research a v jeho rámci se představí NOVÉ případové studie Neuro testů TV reklam z českého trhu a proběhne živá ukázka metody testování.

Seminář se uskuteční 4. května, 2011 od 14,00 do 18,30 hodin v hotelu Alwyn, Vítkova 26, Praha 8.

Kromě případových studií se na semináři poprvé v České republice představí také nové metody výzkumu podvědomí zaměřené na vnímání značky.

Jako Key Note Speaker promluví Prof. Rafal Ohme, CEO společnosti LABoratory & Co, která patří ke globálním leaderům v oblasti Neuro výzkumu. Ten ve svém příspěvku „How brands are perceived by our brain“ promluví o tom, jak může výzkum podvědomí pomoci s positioningem značky.

V rámci případových studií z českého trhu se setkáte se značkami Seznam.cz, GE Money a Amundsen, jejichž zástupci se podělí o své postřehy z Neuro testu. Jejich prezentace poté doplní vstup na téma „Není packshot jako packshot“, kde vás provedeme úspěšnými i méně úspěšnými ukázkami zakončení reklamy.

V případě Vašeho zájmu o účast se registrujte na e-mailové adrese neuroseminar@confess.cz . Vzhledem k omezené kapacitě sálu doporučujeme včasnou registraci.

agenda: http://www.confess.cz/…20znacky.pdf