Zprávy

Třináctý ročník Zlatého středníku šťastný pro dvanáctku nejlepších periodik

23/04/2015

Zlatý středník vyhlásil vítěze soutěže. MindBridge Consulting byla u toho.

PR Klub 22. dubna 2015 vyhlásil výsledky třináctého ročníku Zlatého středníku. Nezávislé poroty v soutěži o nejlepší firemní tiskoviny udělily v patnácti různých kategoriích celkem dvanáct prvních míst. Překvapením soutěže byly dvě první ceny pro obecně prospěšnou společnost Institut pro památky a kulturu, která uspěla jak se svou výroční zprávou, tak i s vydávaným čtvrtletníkem Propamátky. Se dvěma prvními cenami odešel také Rodinný pivovar Bernard, který uspěl v kategorii Nejlepší B2C časopis a noviny i v kategorii Nejlepší firemní periodikum v sektoru retail a FMCG. Podobně bodoval už jenom T-Mobile s časopisem Echo, který si odnesl jednu první a jednu druhou cenu a Gumex s časopisem Géčko, který získal první a třetí místo. V letošní soutěži se stejnou měrou jako projekty komerčních subjektů prosadily také výstupy státních i neziskových organizací. Do síně slávy Zlatého středníku byla uvedena Jitka Vysekalová.

Porota čítala celkem 30 profesionálů, především pracovníků z oblasti PR ve firmách, institucích a agenturách. V porotě tak zasedl i Ladislav Klika, zástupce agentury MindBridge Consulting. Společně s nimi pak pracovali také novináři, grafici i lingvisté.

Do letošní soutěže bylo stejně jako vloni přihlášeno více než sto firemních publikací. Společně s bodovým hodnocením, které ukázalo konečné pořadí v soutěži, porotci ke každému subjektu připravili také slovní hodnocení. Tento odborný verdikt bude přihlašovatelům doručen v nejbližších dnech po skončení soutěže. Zpětná vazba je podle zkušeností organizátorů mezi přihlašovateli velmi oceňována. Slavnostní předání cen se uskutečnilo v prostorách Autoklubu v Opletalově ulici v Praze. Večer už podruhé moderovala Ester Kočičková. Cenu, skleněnou sošku v podobě žlutého kvádru s vyříznutým znakem středníku, navrhla a zpracovala Ľuba Bakičová.

Profesní soutěž Zlatý středník se poprvé uskutečnila v roce 2002. Hodnotí firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí i původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Další podrobnosti o soutěži jsou uvedeny na www.zlatystrednik.cz.

Upraveno na základě tiskové zprávy PR Klubu: www.zlatystrednik.cz/…periodik_116

Jana Hotmarová
MindBridge Consulting a.s.
Geologická 2
152 00 Praha 5
W: www.mindbridge.cz
E: info@mindbridge.cz