vidime-veci-jake-opravdu-jsou.jpg monitoring-nakupniho-chovani.jpg customer-loyalty.jpg cati-bw-2014.jpg
barrandov.jpg
26 kvě 2016

Téměř 8 z 10 Čechů ve věku 25 – 55 let správně přiřazuje slogan „Z lásky k Česku“ obchodnímu řetězci Kaufland. Zhruba 15 % ve výzkumu MindBridge Consulting uvedlo některý z konkurenčních řetězců a 5 % nedokázalo slogan přiřadit žádné značce.

„Slogany jsme testovali záměrně pouze v textové podobě,…

26 dub 2016

Jen jeden z deseti Čechů očekává, že v důchodu vystačí s penzí. Ve výzkumu Naděje a obavy Čechů 2017 od MindBridge Consulting pak uvedlo téměř 90 % respondentů ve věku 18–60 let, že jim státní penze důstojný život v důchodu nezajistí.

„Češi to vědí již delší dobu, nejen proto má dnes jako…

26 úno 2016

Potvrdily to výsledky reprezentativního výzkumu v dospělé populace ČR n=600, podle kterých 44 % dotázaných vyjádřilo obavu, že jejich osobní údaje mohou být díky internetu zneužity.

V únoru realizovaný výzkum také ukázal, že častěji se s těmito obavami ztotožňují muži (47 %) než ženy (41 %),…

MindBridge Consulting a.s.

Informace zvolna a bez zjevných mezer zaplavily náš každodenní život. Jsou historicky nejsnáze dostupné a jejich využití je otázkou jen několika okamžiků. V prostoru, který nás obklopuje, se hromadí informace o vývoji trhu, spotřebitelské poptávky nebo měnících se spotřebitelských zvyklostech.

Naše služby

Působíme na trhu více než 20 let a za tu dobu jsme načerpali spoustu zkušeností.

Máme zkušenosti s analýzami v různých oborech, funkční marketingové modely tak umíme uplatnit v dalších odvětvích.

+čti více