vidime-veci-jake-opravdu-jsou.jpg monitoring-nakupniho-chovani.jpg customer-loyalty.jpg cati-bw-2014.jpg
barrandov.jpg
08 srp 2016

Participace obyvatel na chodu obce s rostoucí velikostí obce klesá. Střední a větší obce tak pro potřeby zajištění zpětné vazby vytvářejí více či méně úspěšné nástroje, kterými lze zprostředkovat názory obyvatel, zjistit jejich priority u konkrétních projektů, dopravního řešení, vybavení obce,…

02 čen 2016

Podle výsledků výzkumu zaměřeného na vyčíslení nákladů léčení následků domácího násilí, který agentura MindBridge Consulting a.s. realizovala pro organizaci proFem o.p.s., se s domácím násilím ze strany partnera v průběhu života setkalo 27,7 % žen starších 18 let. To odpovídá přibližně 1…

26 kvě 2016

Téměř 8 z 10 Čechů ve věku 25 – 55 let správně přiřazuje slogan „Z lásky k Česku“ obchodnímu řetězci Kaufland. Zhruba 15 % ve výzkumu MindBridge Consulting uvedlo některý z konkurenčních řetězců a 5 % nedokázalo slogan přiřadit žádné značce.

„Slogany jsme testovali záměrně pouze v textové podobě,…

MindBridge Consulting a.s.

Informace zvolna a bez zjevných mezer zaplavily náš každodenní život. Jsou historicky nejsnáze dostupné a jejich využití je otázkou jen několika okamžiků. V prostoru, který nás obklopuje, se hromadí informace o vývoji trhu, spotřebitelské poptávky nebo měnících se spotřebitelských zvyklostech.

Naše služby

Působíme na trhu více než 20 let a za tu dobu jsme načerpali spoustu zkušeností.

Máme zkušenosti s analýzami v různých oborech, funkční marketingové modely tak umíme uplatnit v dalších odvětvích.

+čti více