
Co mají společného banka, ministerstvo, malé město, farmaceutická firma, cestovní kancelář, velké město? Spojuje je potřeba vidět dopředu, znát současný stav a trendy směřování zákazníků.
Spojují je naše data, analýzy a predikce. Spolupracujeme s nimi. S Vámi.
Mnohaleté zkušenosti s fungováním strategií i dílčích taktik během konzultací ve firmách, jsou docela dobré, rosteme s nimi, nicméně klíčová informační podpora pro úspěšný marketing našeho klienta je tím pravým cílem našeho snažení.

Je bezpochyby nutné znát oblast nebo obor, v kterém působím, ale pokud svým výrobkem nebo službou oslovuji množství dalších lidí – spotřebitelů a klientů, znám dobře jejich smýšlení, motivace k nákupu, k užívání mých a konkurenčních produktů? Často si myslíme, že je známe, že víme, jak se rozhodují a chovají, ale realita je často odlišná.
Budete překvapeni, jak doopravdy smýšlí běžný spotřebitel nebo potenciální zákazník, obyčejný člověk, pro kterého Váš produkt nebo Vaše služba je jen střípkem jeho každodenního života.





Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!