Informace jsou bezcenné, dokud nejsou srozumitelně sdílené
Pomáháme klientům rozhodovat se úspěšně a vyhnout se slepým uličkám. Metoda pokus – omyl je dobrá ještě do laboratorních podmínek, kde simulujeme ekonomické a organizační dopady rozhodnutí, ne do reálného chodu firmy. Tam se rozhodnutí zakládají na kvalitní metodě výzkumu a analýze. Naši klienti tak volí prvky strategie způsobem, který vede ke stanovenému cíli spolehlivěji, rychleji, nebo s nejnižšími investicemi a operativními náklady. Pro tuto volbu přinášíme nejlepší podklady, případné alternativy, vyhodnocujeme jejich potenciál a stanovíme varianty s nejlepším poměrem přínosů a zátěží. Baví nás to s klienty.
Zkrátka výzkum založený na faktech
K tomu využíváme nástroje
| Face to Face Interviewing (CAPI, TAPI, PAPI)
| Telephone Interviewing (CATI)
| On-line Interviewing (CAWI, CASI)
| Focus Group Discussion (FGD)
| In-Depth Interviews (IDI)
| Mystery Shopping (MS)
| Central Location Test (CLT/in-hall test)
| In-Home Tests
| Assisted Shopping (AS)
| Eye Tracking (ETC)